Araştırmaya göre günde 5 meyve ve sebze yemek kalp sağlığı için yeterli olmayabilir
⚡ Hızlı Özet
Yeni araştırmalar, meyve ve sebze kurallarına uymanın, belirli gıdaları seçmeden kalp sağlığı açısından yeterli flavanol sağlayamayabileceğini öne sürüyor.