مطالعه نشان می دهد خوردن 5 میوه و سبزیجات در روز ممکن است برای سلامت قلب کافی نباشد
⚡ خلاصه سریع
تحقیقات جدید نشان میدهد که رعایت دستورالعملهای میوه و سبزیجات ممکن است بدون انتخاب غذاهای خاص، فلاوانولهای کافی برای فواید سلامت قلب را تامین نکند.