Biden'ın talep ettiği ve Trump'ın engellediği çalışma, alkol dozunda risk olduğunu gösteriyor
⚡ Hızlı Özet
Alkol ve Uyuşturucu Araştırmaları Dergisi'nde yayınlanan çalışmanın sonuçları, günde yalnızca bir doz alkollü içecekle sağlık risklerinin arttığını belirten, yıllarca süren araştırmaları doğruluyor